Trainingschema 2019

Houd altijd het stoplicht op de website in de gaten of de training doorgaat!

Vanaf maandag 19 augustus starten de reguliere trainingen voor groep 1, 2 en 3 weer:

Trainingsschema 
Dag Tijd Groep
Maandag 18.30 - 19.30 Groep 1
19.30 - 20.30 Groep 2
Dinsdag 19.00 - 20.00 Groep 3
Woensdag 19.00 - 20.00 Groep TC
Donderdag 18.45 - 19.45 Groep 1
19.15 - 20.15 Groep 2+3


Op donderdag rijden groep 1+2+3 dus een half uur samen.

Groep TC betreft wedstrijdrijders met een tc licentie die ook aan deze wedstrijden deelnemen. Op dit uur is de baan beschikbaar voor specifieke training.

Rijders met een geldige basislicentie, die geen lid zijn van De Boscrossers, kunnen ook deelnemen aan onze trainingen op maandag-, dinsdag- of donderdagavond. Kosten zijn per persoon € 4,00. Meld je vòòr de training aan in de kantine; daar krijg je tegen betaling een bon die kan worden ingeleverd bij de trainer.

Enkele keren per jaar organiseren wij een clubwedstrijd. Op deze dagen is de baan niet open voor gastrijders. 

Trainers

 robD Rob Drissen
 
:
 
Groep 1 + groep 2
 
 
         
norman Norman Kater : Groep 3  
         
petervdk Peter van der Kolk : Top Competitie rijders + groep 3  

Regels

Deze trainingsregels dragen er toe bij de training veilig en gezellig te houden:

  • Allereerst verwachten we dat er bij rijders onder de 16 jaar altijd een ouder of verantwoordelijke meekomt en tevens aanwezig is gedurende de training.
  • Kom op tijd, zodat je van de hele training kan genieten en deze niet onnodig onderbroken wordt.
  • Controleer je crossfiets voor de training op gebreken. Deze moeten verholpen zijn, voordat je aan de training begint (bijvoorbeeld bandenspanning).
  • Meld een (lichte) blessure bij de trainer voorafgaand aan de training, zodat daar rekening mee gehouden kan worden.
  • Op de baan is het dragen van beschermende kleding, helm en handschoenen verplicht en gedurende de training houd je je kleren aan en helm op.
  • Niet zonder toestemming van de trainer stil staan op de baan.
  • Als je tussentijds de training verlaat (om welke reden dan ook) meld je dit aan de trainer.
  • Zorg dat je iets te drinken bij je hebt tijdens de training.
  • Praten mag, maar luister naar de trainer als hij/zij iets uitlegt.
  • Gedraag je sportief op en naast de baan.
  • Rijders die de afspraken niet nakomen kunnen door de trainer worden weggestuurd.